Ένα προσωποποιημένο παραμυθάκι για την κ. Ελένη , αφιερωμένο από τα παιδιά της Α' τάξης 2025-2026, του 1ου Δημοτικού σχολείου Κοζάνης.
*********************************************************************
Κάθε πρωί που πηγαίνουμε σχολείο,
περιμένουμε πώς και πώς να καθίσουμε στο θρανίο.
Η κ. Ελένη μας υποδέχεται πάντα με ένα χαμόγελο πλατύ,
και όταν αρχίζει το μάθημα έχει με εμάς τεράστια υπομονή.
Στην δουλειά της είναι πάντα συνεπής και φέρεται με επαγγελματισμό.
Αν ποτέ την χρειαστείς, θα σε βοηθήσει στο λεπτό.
Μας μαθαίνει πάντα και από μια καινούργια πληροφορία,
δείχνοντάς μας πως η μάθηση είναι αγάπη και όχι αγγαρεία.
Κι αν αρχίσουμε τα παράπονα για κούραση μεγάλη,
μας λέει <<Αχ ακόμη δεν γεράσατε, πάμε από την αρχή πάλι>>.
Έχει τον τρόπο, να μας συνεφέρει και να μας δείχνει το δρόμο τον σωστό,
το μάθημα μαζί της είναι στα αλήθεια διασκεδαστικό!
Η κ. Ελένη μας αγαπάει όλους πραγματικά,
μας έχει στα αλήθεια σαν δικά της παιδιά.
Μας συμβουλεύει και μας καθοδηγεί
και μας φωνάζει πάντα να τρώμε όλο μας το φαΐ.
Μας λέει να ντυνόμαστε καλά και να είμαστε προσεκτικοί,
κι αν τυχόν πιάσουμε το "μπίρι μπίρι" μέσα στη τάξη, γίνεται και λίγο αυστηρή.
Τι να κάνουμε, είμαστε κι εμείς όλο σκανταλιές...
μα ξέρουμε πως μέσα από την καρδιά της, μας δίνει αυτές τις συμβουλές.
Ευχή να μας καλοπαντρέψει όλους, μας δίνει καθημερινά,
είναι σίγουρα η καλύτερη δασκάλα που θα μπορούσαμε να έχουμε αυτή τη σχολική χρονιά.
Στο πλευρό της έχει φυσικά και τη καλύτερη βοηθό,
την κ. Αναστασία που έχει στα χέρια της ένα ραβδάκι μαγικό.
Η κ. Ελένη στα διαλείμματα αναλαμβάνει και ρόλο διαιτητή,
αν μας πιάσει να μαλώνουμε έξω στην αυλή.
Μας θυμίζει πόσο σημαντική είναι η φιλία και το πνεύμα το ομαδικό,
πως ακόμη και στο παιχνίδι πρέπει να δείχνουμε στον άλλον σεβασμό.
Η κ. Έλενη είναι η καλύτερη ξεναγός σε κάθε εκδρομή,
δεν μας χάνει από τα μάτια της ούτε για μια στιγμή.
Είτε πάμε στο γήπεδο, είτε σε κάποιο μουσείο μας χαρίζει γέλια και χαρές,
γεμίζει την καρδιά μας με αναμνήσεις γλυκές.
Αν κουραστούμε και παραπονεθούμε “μας πόνεσαν τα πόδια μας τα μικρά”,
“Ποια πόδια μωρέ, δεν γεράσατε ακόμα.”, μας απαντάει χαμογελαστά.
Η κ. Ελένη οργανώνει τα καλύτερα θεατρικά,
με ηρεμία και ήθος, εμπνέει και βοηθάει όλα τα παιδιά.
Με μια παράσταση όλο αγάπη, όπως μας δίδαξε, θα κλείσει αυτή η χρονιά
κρατώντας όλοι μας αυτό το μήνυμα , για πάντα στην καρδιά.
"Η αγάπη είναι ηλιαχτίδα
γαλαζοπράσινη ελπίδα.
Δώστε όλοι μια αγκαλιά
στα μάγουλα γλυκά φιλιά.
Δώστε όλοι μια αγκαλιά.
Η αγάπη είναι καραμέλα
φράουλα, μέντα και κανέλα.
Δώστε όλοι στα μάγουλα γλυκά φιλιά.
Η αγάπη είναι άστρα χρυσά
καρφωμένα στα μαλλιά.
Η αγάπη είναι καλοκαίρι
κοχύλι, βότσαλο και αγέρι.
Η αγάπη είναι φυλαχτό
φορεμένο στο λαιμό. "
Κ. Ελένη σας αγαπάμε και νιώθουμε πραγματικά πολύ τυχεροί,
να σας έχουμε για δασκάλα στην Α΄ Δημοτικού, ήταν μεγάλη μας τιμή.
Με αγάπη
Οι μαθητές της Α' τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης Γ. Κονταρής.
***********************************************************************
Μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι του Παραμυθόσαυρου εδώ.
Πνευματικά Δικαιώματα Εμμανουέλα Θεοχαροπούλου ©2026



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου