Συνέντευξη με τον συγγραφέα Θάνο Κωστάκη

 

 


Σήμερα θα υποδεχτούμε στο blog μας ένα νέο παιδί, αλλά και νέο συγγραφέα τον Θάνο Κωστάκη.

Το νέο βιβλίο του Θάνου Κωστάκη με τίτλο «Το μαγικό καράβι των Χριστουγέννων» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής σε εικονογράφηση  της αγαπημένης Βιβής Μαρκάτου.

Πρόκειται για ένα χριστουγεννιάτικο παραμύθι που πραγματεύεται μια τρυφερή ιστορία για μικρούς και μεγάλους. Μια ιστορία που θα ζεστάνει κάθε καρδιά διαβάζοντάς τη και που μας υπενθυμίζει το πραγματικό νόημα των Χριστουγέννων. Φέτος τις γιορτές, το μαγικό καράβι των Χριστουγέννων θα μας ταξιδέψει στα πιο όμορφα όνειρά μας και ποιος ξέρει… Μπορεί και να τα κάνει πραγματικότητα!


Το βιβλίο μπορείτε να το παραγγείλετε εδώ : https://elkistis.gr/product/to-magiko-karavi/

 

Πάμε λοιπόν να τον γνωρίσουμε καλύτερα!

 

1. Πες μας λίγα λόγια για εσένα.

Γεννήθηκα στην Αθήνα, το Μάρτη του 1991. Φοίτησα στο Λεόντειο Λύκειο Νέας Σμύρνης όπου η αγάπη για την τέχνη, το θέατρο και τη συγγραφή βρήκε χώρο να ανθίσει, ανάμεσα στα βιβλία και τα τετράδια που με περιτριγύριζαν καθημερινά. Τα φοιτητικά χρόνια που ακολούθησαν, μου έδωσαν την ευκαιρία να συζητήσω, να ανοίξω τους κοινωνικούς και πνευματικούς μου ορίζοντες. Τώρα πια, εργάζομαι ως οικονομολόγος ενώ στον ελεύθερό μου χρόνο, ντύνομαι και πάλι με τη φορεσιά του φοιτητή και χάνομαι σε σπουδές για τον Ελληνικό Πολιτισμό στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Κάπου μέσα σε όλα αυτά, έβρισκα χρόνο για να παίρνω μέρος σε θεατρικές παραστάσεις και βιβλιοπαρουσιάσεις ώστε να μη χάνω την επαφή με όσα με εμπνέουν και με καθορίζουν ως άνθρωπο. Και κάπως έτσι, το Μάρτη του 2022 εξέδωσα το πρώτο μου βιβλίο από τις Εκδόσεις ΕΛΚΥΣΤΗΣ, με τίτλο: «Με Φόβο και Πάθος | Ένα Σενάριο Ποίησης». Η συνέχεια εξελίχθηκε σαν παραμύθι και το δεύτερο βιβλίο μου δεν άργησε να εκδοθεί. Τον Οκτώβριο του ίδιου έτους, κρατούσα στα χέρια μου τα Κυκλαδίτικα Παραμύθια μου. Όσο με θυμάμαι, με θυμάμαι να γράφω. Να γράφω και να φαντάζομαι. Να γράφω και να ονειρεύομαι. Μέχρι τα όνειρά μου να γίνουν πραγματικότητα. Κι αν γίνουν, θα φανταστώ και θα γράψω ακόμη περισσότερα! 

 

 


 

2. Μίλησε μας για το καινούριο σου βιβλίο "Το μαγικό καράβι των Χριστουγέννων ". Από που εμπνεύστηκες την ιστορία και ποιο μήνυμα θα ήθελες να περάσεις στα παιδιά.

Το μαγικό καράβι των Χριστουγέννων δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να διηγηθώ μια χριστουγεννιάτικη ιστορία ξεχωριστή. Μια χριστουγεννιάτικη ιστορία που να αναφέρεται στο ελληνικό έθιμο να στολίζουμε καράβι αντί δέντρου την περίοδο των Χριστουγέννων και που πιθανώς πολλά παιδιά να μη γνωρίζουν. Βέβαια, το καράβι γίνεται το όχημα με το οποίο το παιδί θα γνωρίσει το βαθύτερο νόημα των Χριστουγέννων, που δεν είναι άλλο από την αγάπη. Η αγάπη ως το σημαντικότερο δώρο που μπορεί να ονειρευτεί και να αποκτήσει κάθε ένας από εμάς! 

 


 

 

 

3. Με βάση την μέχρι τώρα εμπειρία σου στο χώρο της συγγραφής και έκδοσης ενός βιβλίου, ποια συμβουλή θα έδινες σε έναν πρώτο εμφανιζόμενο συγγραφέα που ξεκινάει να κάνει τα πρώτα του βήματα για συγγραφή;

Να μην ακούει καμία συμβουλή και να ακολουθεί μόνο αυτό που η ψυχή και το μυαλό του επιθυμούν να εκφράσουν! 

 

 

4. Πες μας 2 λόγους γιατί να σε ακολουθήσει κάποιος στα social media.

Για να μου εκφράσει τις εντυπώσεις του από τα βιβλία μου και να μου δώσει έμπνευση για τη συνέχεια! 

 

 


 

5. Δώσε μια συμβουλή για τους μικρούς σου αναγνώστες.

Να πιστέψουν πως όσα ονειρεύονται μπορούν να γίνουν πραγματικότητα! Όσο μαγικά και να είναι! 

 

 

 

****************************************************************************************************

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Θάνο για την όμορφη συνέντευξη. <3 

Ευχόμαστε μια όμορφη συγγραφική πορεία, με πολλά ακόμη βιβλία να παίρνουνε σειρά.

 

Αν σου άρεσε η συνέντευξη, μοιράσου το σύνδεσμο με τους φίλους σου στα social media. 

 

Μπορείς να γνωρίσεις και τους υπόλοιπους συγγραφείς της παρέας μας, πατώντας στο μενού --> συνεντεύξεις  

 

Αν είσαι συγγραφέας και θα ήθελες να συνεργαστούμε με οποιονδήποτε τρόπο, είτε με μια παρουσίαση στο κανάλι μου ή  με μια συνέντευξη στο blog μου ή με δημιουργία βίντεο παραμυθιού ή παιδικού βιβλίου, μη διστάσεις να μας στείλεις μήνυμα εδώ



 
 
 
 
 

 

Print Friendly and PDF

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου