Οι μικροί Σεφ του 17ου νηπιαγωγείου Κοζάνης

Πριν λίγο καιρό, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα παιδικού βιβλίου", επισκέφθηκα το 17 Νηπιαγωγείο Κοζάνης και παρουσίασα το βιβλίο μου "Το ημερολόγιο ενός μικρού Σεφ", που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Φυλάτος.  





Τα παιδιά με υποδέχτηκαν τόσο θερμά και απόλαυσαν τις εύκολες συνταγές που τους παρουσίασα με σκοπό να αρχίζουν να πειραματίζονται περισσότερο στην κουζίνα της μαμάς. Στη συνέχεια αφού συζητήσαμε για τις αγαπημένες τους συνταγές, αποτύπωσαν με μια υπέροχη και μοναδική ζωγραφιά το αγαπημένο τους φαγητό. 



Αυτές οι όμορφες ζωγραφιές βοήθησαν στη δημιουργία ενός προσωποποιημένου παιδικού παραμυθιού  αφιερωμένο στις γλυκύτατες δασκάλες του νηπιαγωγείου και φυσικά στους μικρούς Σεφ. 




**************************************************

Μια φορά κι έναν καιρό, 

σε μια πόλη πολύ μακριά από εδώ,

ζούσε μια κυρία πάρα μα πάρα πολύ γλυκιά,

που ήταν νηπιαγωγός σε ένα νηπιαγωγείο, που βρισκόταν σε μια όμορφη γειτονιά.


Η κυρία πήγαινε στο σχολείο με μεράκι και χαρά,

μιας και αγαπούσε όλα τα παιδιά. 

Πάντα ήταν πρόσχαρη και χαμογελαστή 

ήταν στα αλήθεια η καλύτερη νηπιαγωγός της Κοζάνης, ασυζητητί. 



Μια μέρα όμως οι μαθητές την είδαν αλλαγμένη.

Φαινόταν σκεπτική και προβληματισμένη.

<<Τι πάθατε κυρία;>>, με μεγάλη απορία ρώτησε ένα από τα παιδιά

και η κυρία τους τότε αναστέναξε βαθιά.

<< Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου, το εκτιμώ πολύ

πρόβλημα έχω μεγάλο, τι θα κάνω η καψερή. 

Δεν ξέρω τι να μαγειρέψω σήμερα, κόλλησε το μυαλό

και βλέπω να μένουμε νηστικοί μέχρι το βραδινό. >>


Τα παιδιά τότε έμειναν όλα με το στόμα ανοιχτό.

Αυτό κι αν είναι πρόβλημα μεγάλο και τρανό!

<<Εμείς θα σας βοηθήσουμε αμέσως στο λεπτό, 

θα σας προτείνουμε το αγαπημένο μας φαγητό. 

 Είμαστε σίγουροι πώς έτσι θα βρεθεί λύση στο λεπτό,

θα σας δώσουμε ιδέες  για πρωινό, μεσημεριανό αλλά και βραδινό.>>

Είπαν όλα τα παιδιά μαζί με μια φωνή

και αμέσως έβγαλαν μολύβι και χαρτί.



Η Ευαγγελία πρότεινε μια φρουτοσαλάτα φρέσκια και ζουμερή,

"Με μήλα πορτοκάλια και μπανάνες , για να σας δώσει ενέργεια πολύ".




Η Γεωργία που αγαπούσε τα καρότα πολύ,

της πρότεινε να φτιάξει μια καροτοσαλάτα νόστιμη και υγιεινή. 




Η Αγγελική πρότεινε στην κυρία να φτιάξει αρακά,

που είναι ένα πιάτο όλο νοστιμιά!


Ο Κωνσταντίνος πρότεινε δύο πιάτα που αγαπά πολύ. 
Φακές λαδερές και μακαρόνια με τυρί. 
Και αντί για γλυκάκι , ένα σνακ πολύ υγιεινό 
ένα καρπούζι ώριμο και ζουμερό. 





Ο Κύριλλος πρότεινε μακαρόνια με σάλτσα, ένα πιάτο νόστιμο και λιτό,

που σίγουρα ένα πιάτο δεν είναι ποτέ αρκετό,

γιαυτό άλλωστε είναι και το αγαπημένο του φαγητό. 





Η Σεσίλια έδωσε την καλύτερη ιδέα στην κυρία. 
"Κυρία αν δεν ξέρετε τι να μαγειρέψετε σήμερα, ευκαιρία να φάτε λίγο παγωτό.
Βάλτε μέσα και λίγα φρούτα για να είναι πιο χορταστικό". 




Ο Γιώργος και η Ειρήνη συμφώνησαν με την Σεσίλια στο παγωτό
Πορτοκάλι, φράουλα, μπανάνα και μήλο, θα μπορούσαν να το τρώνε κάθε μέρα για μεσημεριανό. 








Η Μαριλία της είπε να δοκιμάσει τις αγαπημένες της γεύσεις παγωτό
Lila pause, φράουλα και τσιχλόφoυσκα σε χωνάκι τραγανό.
Η Ιουλία της πρότεινε πως όποια γεύση και να διαλέξει ,
 τρούφα χρωματιστή να να μην ξεχάσει να προσθέσει! 










Η Ζαφειρία συμφώνησε κι αυτή με τους συμμαθητές της, μια και λάτρευε το παγωτό.
"Μέντα, πορτοκάλι, σταφύλι, φράουλα βανίλια και κεράσι
τρώγοντας παγωτό σαν αυτό κυρία το πρόβλημά σας θα περάσει".



<<Κυρία με ένα σούπερ σπέσιαλ παγωτό,
το πρόβλημα σας θα εξαφανιστεί στο λεπτό.>>,
 είπε ο Σταύρος και ευχήθηκε η μαμά του να έχει παγωτό για μεσημεριανό
θα το εξαφάνιζε σίγουρα μέσα σε ένα λεπτό.  
 

Η Σοφία πρότεινε το παγωτό μπανάνα, για μια πιο υγιεινή επιλογή
μιας και τις άρεσε πολύ η γεύση αυτή.




Ο Ηλίας πρότεινε λεμόνι παγωτό,
γιατί όταν έχει καύσωνα είναι έξτρα δροσερό.







Η Νικολέτα και η Παναγιώτα πρότειναν την αγαπημένη τους γεύση παγωτό,
η Τσιχλόφουσκα που το κάνει τόσο νόστιμο και χρωματιστό.





Η Λυδία της πρότεινε όχι ένα αλλά τρία παγωτά έτσι για το καλό,
ένα για πρωινό , ένα για μεσημεριανό και ένα για βραδινό.




Η Μαρία συμβούλεψε την κυρία πως αν είναι να φάει παγωτό,
φράουλα και Dubai σοκολάτα κάνουν τον κατάλληλο συνδυασμό.
 
 




Η Βάσια που τις άρεσε να τρώει παγωτά πολύ,
της πρότεινε μαζί με τη βανίλια και τη φράουλα να βάλει και blueberry έτσι  για αλλαγή.



Η Αθανασία της πρότεινε ένα παγωτό σάντουιτς με τρούφα χρωματιστή,
που είναι μια πιο χορταστική επιλογή. 




"Κυρία, δεν χρειάζεται να το σκέφτεστε και πάρα πολύ.
Ένα πιάτο μακαρόνια είναι η καλύτερη λύση", είπε η Ανατολή.
Τα μακαρόνια είναι το πιο γρήγορο και εύκολο φαγητό
που μπορείς να τα φας κάθε φορά με διαφορετικό συνδυασμό.
"Μπορείτε να τα φάτε είτε σκέτα, είτε με σάλτσα" είπε η Ελευθερία
και ο Εφραίμ συμπλήρωσε "Με σάλτσα η κοιλιά θα γεμίσει σίγουρα από ευτυχία". 
Η Θεοδώρα και ο Ζήσης συμφώνησαν με τους φίλους τους φυσικά,
μιας και τα σπαγγέτι ήταν ένα από τα αγαπημένα τους φαγητά.














Ο Ανέστης πρότεινε μακαρόνια με κιμά,
που ήταν ένα από τα αγαπημένα του φαγητά. 



Ο Θανάσης συμφώνησε με τον Ανέστη και πρότεινε στην κυρία ένα παστίτσιο που του άρεσε πολύ.
που έχει μέσα μακαρόνια, κιμά και μπεσαμέλ ζουμερή. 



Ο Κωνσταντίνος της πρότεινε να φάει τα μακαρόνια με μπόλικο τυράκι,
μιας και είναι το αγαπημένο του φαγάκι.
+


 

 


Ο Δημήτρης πρότεινε ένα τσουρέκι αφράτο και μοσχομυριστό 
μιας και γιαυτόν ήταν το καλύτερο κολατσιό. 
Σκέτο, με σοκολάτα ή τρούφα χρωματιστή 
είναι σίγουρα μια πολύ νόστιμη για σνακ επιλογή. 




Η Κωνσταντίνα και ο Δημήτρης της έδωσαν μια εύκολη και νόστιμη συνταγή,
για να φτιάξει ντόνατς με τρούφα χρωματιστή.
Η Βάλια που θα μπορούσε να τρώει ντόνατς κι αυτή καθημερινά,
της πρότεινε να τα φάει με φρούτα ζουμερά.













Ο Θάνος πρότεινε μακαρόνια με ρίγανη και πάπρικα για μεσημεριανό
και για απογευματινό καρπούζι και ντόνατ γεμιστό.







Η Κυριακή της πρότεινε ένα γρήγορο και νόστιμο φαγητό,
ένα αβγό ματάκι νόστιμο και θρεπτικό.




Η κυρία τους άκουγε προσεκτικά όλα τα παιδιά,
και είχε αρχίσει να γουργουρίζει η κοιλιά της τώρα για τα καλά. 
"Ευχαριστώ πολύ για τις ιδέες σας αυτές,
μου δώσατε πολλές και ωραίες επιλογές . 
Να θυμάστε πάντα να τρώτε φρούτα και λαχανικά
και να βάζετε ένα μέτρο στα παγωτά και στα γλυκά.
Η ελληνική κουζίνα έχει νόστιμα και υγιεινά φαγητά, το ομολογώ, 
μα σήμερα με πείσατε τελικά και θα φάω ένα παγωτό!!!
είπε η κυρία με τη γλυκιά της τη φωνή 
και έφερε στα παιδιά μια έκπληξη μικρή.
Ένα παγωτάκι για όλους για να κλείσει όμορφα η σχολική χρονιά 
και από αύριο θα φάνε όλοι τους μακαρόνια με κιμά....



*****************************************************


Μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι του Παραμυθόσαυρου εδώ

Πνευματικά Δικαιώματα Εμμανουέλα Θεοχαροπούλου ©2026





Print Friendly and PDF

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου