Παρουσίαση του "Τραμ 22" στο 14ο Νηπιαγωγείο Κοζάνης

Σήμερα το "Τραμ 22" ταξίδεψε στο 14ο Νηπιαγωγείο της Κοζάνης!




Τα παιδιά άκουσαν την ανάγνωση του βιβλίου με μεγάλη χαρά και πολλές απορίες. Μάθαμε πολλά πράγματα για την παραμυθένια πόλη της Τσεχίας, την Πράγα, για τα πιο γνωστά αξιοθέατα , την ιστορία της, την γλώσσα και τον πολιτισμό, τα φαγητά της αλλά και τα γλυκά της. 




Στο τέλος συζητήσαμε για πολλές και πρακτικές ιδέες για ένα ασφαλή ταξίδι με την οικογένεια μας σε μια ξένη χώρα. Όπως για παράδειγμα να ξέρουμε το ονοματεπώνυμο των γονιών μας και να έχουμε μαζί μας γραμμένο τα στοιχεία επικοινωνίας τους (σε βραχιολακι, σε ετικέτα ρούχου κτλ) καθώς και να στρεφόμαστε για βοήθεια σε άτομα εμπιστοσύνης όπως αστυνομικούς ή κάποια άλλη μητέρα με μωρό.






Λίγο πριν κλείσει αυτή η μέρα τα παιδιά μου έδωσαν μια υπέροχη έκπληξη που την ετοίμασαν το πρωί!!! Ένα δικό τους παραμυθάκι για εμένα! Μα δείτε εδώ τι υπέροχο που είναι 😍, θα μείνει στην βιβλιοθήκη μου και στην καρδιά μου για πάντα ❤️




Αλλά κι εγώ δεν τους άφησα έτσι, τους έφερα μα τι άλλο το παραδοσιακό τσέχικο γλυκό Τρντέλνικ (καμινάδα) για να πάρουν μια γεύση από Τσεχία....







Ευχαριστώ πολύ το 14ο Νηπιαγωγείο Κοζάνης και τις υπέροχες δασκάλες των παιδιών μας για τη φιλοξενία.

Εύχομαι το βιβλίο μου "Το τραμ 22" να τους ταξίδεψε στη μαγική και παραμυθένια Πράγα. 

Το "Τραμ 22" θα βρίσκεται από σήμερα στη βιβλιοθήκη του σχολείου για να μπορέσουν τα παιδιά να το δανειστούν και να το διαβάσουν σπίτι τους όσες φορές επιθυμούν 😊



Print Friendly and PDF

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου